NELLY FALL SALE // RABATKODE TIL JER

LIDT LIGESOM AT VÆRE SUPPORT MEDARBEJDER – FOR HELE VERDEN

 photo P1013736_zpsa0529ef7.jpg

Det slog mig lige idag, hvor mange forskellige mere eller mindre relevante spørgsmål jeg svarer på om dagen. Og før du læser videre, så vær opmærksom på at dette langt fra er et klage-indlæg, mere en lille ‘epifani”  fra min side af. Blogging er mange ting, eller kan i hvert fald være mange ting. Det er en manege hvor alting (stort set) foregår på den givende bloggers præmisser, så det er altså meget svært at sætte et “label” på hvad man helt nøjagtigt ér, når man er blogger. Men så synes jeg alligevel idag at jeg fandt en meget god måde at forklare i hvert fald et af aspekterne med min blog, nemlig det her med at hjælpe/rådgive/vejlede folk, som jeg jo elsker – især når det kommer til lidt dybere emner end om hvor stor min nye jakke er i størrelsen. Ydermere, er ca. 80% af de måske 100 + – svar jeg får sendt afsted om dagen (ja, så mange ting svarer jeg altså på hver da, so give me a break med at jeg “aldrig svarer” haha) faktisk nogle der handler om helt basale ting, som om servicen er god på forskellige caféer, eller hvor mange striktrøjer H&M har tilbage i small, eller om de putter ekstra ost på nachosne hos Froggy’s (ja, seriøst, det er jeg blevet spurgt om) Spørgsmål vedrørende ting som jeg ofte har lige så lidt belæg for at vide noget om som I der stiller dem har, jeg mener – jeg aner da ikke om de har det guldæg jeg har købt i butikken i Køge, hvor skulle jeg vide det fra? – eller om man kan købe det online, for jeg købte det jo i en fysisk butik i Svendborg, men så er jeg heldigvis god med google og forsøger som oftest at researche mig frem til et svar for jer. – Og det var her det gik op for mig, at jeg jo faktisk på en måde agerer support-medarbejder for alle de butikker i stiller spørgsmål omkring – og måske endda bare support-medarbejder for alle jer i virkeligheden. Hvilket jeg faktisk synes er en meget god titel, eller er det bare mig?
Og inden jeg glemmer det, så er mine briller ovenfor fra mærket Lyle and Scott, modellen hedder Cragan – har jeg googlet mig frem til. De er købt i Synoptik i Faaborg – og jeg ved ikke om de findes i andre butikker eller forhandles længere – hele verdens support-medarbejder :-)

   

20 kommentarer

  • Jeg tror helt klart også som tidligere er blevet skrevet, at bloggere får så mange mærkelige spørgsmål fordi i er så ‘tilgængelige’ i forhold til andre kendte mennesker. Selvfølgelig skal du ikke svare på alle mulige mærkelige spørgsmål, og måske skulle du have et standard svar med at du vil anbefale dem at tage ud og finde ud af det på egen hånd, fordi det får de meget mere ud af! Og så skal du ikke stresse sådan over de mærkelige oste-nachos mails…

    Jeg griner lidt over hvad folk har kunne finde på at spørge dig om! Og jeg beundrer din rummelighed :) Det kræver en del at være blogger – mere end man skulle tro.

    Knus og kram fra Nanna
    http://by-nanna.blogspot.dk/

    (ps. så arbejder min kæreste faktisk som supporter, dog inden for IT, men folk spørger generelt om de mæææærkeligste ting)

    Siden  ·  Svar på kommentar
  • Olivia

    Synes dette indlæg er et godt wake-up-call! Oftes får jeg næsten stres på dine vegne, og jeg forstår ikke hvorfor nogle ikke selv kan tænke sig til om hvor vidt din viden går.. Og ellers kan de jo bruge google(som du nævnte) som dig-og mange andre..:-)
    Btw. Gør du det godt!

    Siden  ·  Svar på kommentar
  • Sandra

    Tror egentlig ofte, at folk spørger bare fordi de vil have at du skal svare dem. Måske er det i bund og grund ligeglade med hvor du har købt din iceblend, de vil bare have en kort ’samtale’ med et kendt ansigt i Danmark. Man ser det jo ikke kun hos jer bloggere, men også hos reality stjerne.
    Synes hverfald at du klarer det godt Johanne :) Ikke alle ville have tålmodighed til at svare på de ting du gør.

    Siden  ·  Svar på kommentar
    • Sandra

      Måske er de*
      også hos reality stjerner*
      Det gik lidt hurtigt :p

      Siden  ·  Svar på kommentar
    • johannekohlmetz

      Hej Sandra,
      Ja lige nøjagtigt – den tanke har jeg også selv haft. Det er faktisk ofte det jeg fortæller mig selv når jeg sidder og raser over et “dumt” spørgsmål – men glemet helt at få den pointe med i indlægget. For jeg tror du har ganske ret :)

      Siden  ·  Svar på kommentar
  • Chalotte

    Super fantastisk indlæg! Elsker din ærlighed og hvor direkte du er! Synes det er en meget fed titel og er forbløffet over hvor mange underlige spørgsmål du får og åbenbart besvarer hver evig eneste dag, stor applaus herfra! :-)

    Siden  ·  Svar på kommentar
  • Haha jeg ved så meget hvad du mener!! :D

    Siden  ·  Svar på kommentar
  • Amina

    Du gør et SUPER flot arbejde med bloggen, og du skal helt seriøst ikke tage for meget pres på dig selv.. Du blogger om din hverdag og mode, så hvorfor skal du svarer om alle mulige mærkelige spørgsmål?
    Jeg elsker dig, du er et dejligt menneske! :-))

    Siden  ·  Svar på kommentar
  • Eiqu

    Jeg synes en loenforhoejelse er paa sin plads!

    Siden  ·  Svar på kommentar
  • Heidi S

    Hahaha … Min tålmodighed havde aldrig klaret det:-)) Forstår alle disse spørgsmål ligeså lidt som dem der har brug for at skrive ‘First like’ eller lignende på insta, but why …. ;-)

    Siden  ·  Svar på kommentar
  • Klara

    Åhhhhh jeg har i så lang tid undret mig over hvordan du kan lade være med at gå amok…. Du gør det godt!!!!!

    Siden  ·  Svar på kommentar
    • johannekohlmetz

      Haha.. Jeg kan love dig for at jeg virkelig også lige skal trække luft ind og lade være med at lade min personlige mening om spørgsmålet overtage nogen gange.. Puu ha! :)

      Siden  ·  Svar på kommentar
  • Mathilde

    Du er så nice! :)

    Siden  ·  Svar på kommentar
  • Kan man få dine briller i ONLY på Strøget?

    Siden  ·  Svar på kommentar
  • Amalie

    Genialt oplæg!

    Siden  ·  Svar på kommentar

Skriv en kommentar

Skriv et svar

Din e-mailadresse vil ikke blive offentliggjort. Krævede felter er markeret med *

 

Næste indlæg

NELLY FALL SALE // RABATKODE TIL JER